Fresh Toast is voor de periode februari – juni 2018 op zoek naar een

Stagiair programmatic marketing (HBO)

Bij Fresh Toast loop je niet zomaar stage, maar word je klaargestoomd voor de toekomst van programmatic marketing. Wanneer je kiest voor een stage bij Fresh Toast word je binnen 6 maanden opgeleid tot volwaardig programmatic marketeer en breid je jouw CV uit met zeer waardevolle werkervaring.

Wie zijn wij?

In 2015 is Fresh Toast opgericht als full-service programmatic media specialist. Wij geloven erin dat in het huidige digitale medialandschap specialisatie noodzakelijk is om de beste resultaten te behalen en de beste service aan klanten te verlenen. In alles wat wij doen ademen we daarom programmatic en zijn we constant bezig om hier de beste in te zijn!

Onze (internationale) klanten beamen dat onze resultaten en service significant hoger liggen dan bij onze concurrenten. In de twee jaar dat we bestaan hebben hierdoor een vast klantenportfolio aan (internationale) klanten opgebouwd en realiseren we een constante groei.

Door data te combineren met tech, content en creatie bouwen wij een full-programmatic media strategie over alle kanalen heen. Denk hierbij aan Display, Mobile, Digital-Out-Of-Home, Video en Radio. In iedere fase van de customer journey weten wij de doelgroep te vinden en aan te spreken met de meest relevante boodschap, zo halen wij overtuigend meer resultaat uit het mediabudget van onze klanten.

Onze ervaringen, kennis en kunde delen we met onze klanten en met elkaar. Alles met als doel om samen nog beter te worden! Wij zijn erop gebrand de nummer één te worden in Nederland, durf jij de uitdaging aan om dit samen met ons te realiseren?

Als stagiair programmatic marketing bij Fresh Toast:

  • Ben je verantwoordelijk voor de campagnes van verschillende klanten
  • Check je dagelijks de real-time dashboards om te zien of campagnes conform vooraf gestelde doelstellingen verlopen
  • Analyseer je databronnen van klanten om te achterhalen hoe de doelgroep het best getarget kan worden
  • Stuur je campagnes bij aan de hand van je data-analyses
  • Ga je proactief om met zaken die efficiënter of slimmer kunnen
  • Communiceer je direct met je teamleden om de korte lijnen te bewaken

Wie ben jij?

  • Je bent ambitieus en proactief en streeft ernaar om de beste te zijn in je vakgebied
  • Je bent een teamspeler
  • Je bent analytisch sterk en weet met gemak inzichten te halen uit data
  • Je weet de snelle veranderingen binnen digital marketing moeiteloos bij te benen

Wat kan je van ons verwachten?

  • Begeleiding van ervaren en gedreven collega’s
  • Toplocatie in centrum Amsterdam
  • Informele cultuur inclusief lunches en borrels
  • Een goede stagevergoeding
  • Mogelijkheid tot doorgroeien binnen de organisatie na stageperiode

Dus heb jij altijd al ervaring op willen doen in een jong, dynamisch bedrijf met de potentie en ambitie om marktleider te worden? Stuur dan je C.V. en motivatie naar Lauranne Schellekens (lauranne@freshtoast.nl). Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Acquisitie op basis van deze vacature is niet gewenst.