Fresh Toast is per direct op zoek naar een

Programmatic Campaign Manager

Fulltime: 40 uur per week – Amsterdam

Over Fresh Toast:

In 2015 is Fresh Toast opgericht als full-service programmatic media specialist. Wij geloven erin dat in het huidige digitale medialandschap specialisatie noodzakelijk is om de beste resultaten te behalen en de beste service aan klanten te verlenen. In alles wat wij doen ademen we daarom programmatic en zijn we constant bezig om hier de beste in te zijn!

Onze (internationale) klanten beamen dat onze resultaten en service significant hoger liggen dan bij onze concurrenten. In de twee jaar dat we bestaan hebben hierdoor een vast klantenportfolio aan (internationale) klanten opgebouwd en realiseren we een constante groei.

Door data te combineren met tech, content en creatie bouwen wij een full-programmatic media strategie over alle kanalen heen. Denk hierbij aan Display, Mobile, Digital-Out-Of-Home, Video en Radio. In iedere fase van de customer journey weten wij de doelgroep te vinden en aan te spreken met de meest relevante boodschap, zo halen wij overtuigend meer resultaat uit het mediabudget van onze klanten.

Onze ervaringen, kennis en kunde delen we met onze klanten en met elkaar. Alles met als doel om samen nog beter te worden! Wij zijn erop gebrand de nummer één te worden in Nederland, durf jij de uitdaging aan om dit samen met ons te realiseren?

Over de functie:

Als Programmatic Campaign Manager ben jij verantwoordelijk voor het opzetten, ontwikkelen en managen van programmatic campagnes. Op basis van vooraf afgegeven KPI’s streef jij naar optimaal resultaat voor de klanten van Fresh Toast. Je werkt hierbij met verschillende systemen en dagelijkse real-time dashboards om de resultaten te checken en te zien of alle campagnes volgens plan verlopen. Zo niet, dan stuur je de campagnes direct bij door zelf aanpassingen te doen. Je vindt het hierbij te gek om data te analyseren en constant te optimaliseren. Daarnaast schakel jij snel, ben je proactief en zoek je telkens naar oplossingen voor een optimaal resultaat.

Bij Fresh Toast kom je in een team terecht vol ambitieuze en ervaren collega’s. In samenwerking met je collega’s kan je de ins & outs van programmatic advertising leren om jezelf zodoende door te ontwikkelen tot een ervaren Programmatic Campaign Manager. Een succesvolle Programmatic Campaign Manager is in onze ogen iemand die overtuigend de beste resultaten haalt uit elke campagne, ongeacht de doelstelling (branding & performance) en het budget. Omdat de organisatie steeds groter wordt, zijn er verschillende mogelijkheden om intern door te groeien. Je komt dus in een dynamische en uitdagende omgeving terecht.

Wie ben jij:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring binnen online-marketing
  • Beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift
  • Je bent ambitieus en proactief en streeft ernaar om de beste te zijn in je vakgebied
  • Je weet de snelle veranderingen binnen digital marketing moeiteloos bij te benen
  • Je bent analytisch sterk en weet met gemak inzichten te halen uit data
  • Je bent een teamspeler
  • Je bent oplossingsgericht en kan snel schakelen
  • Volledige overview van het programmatic landscape is een pre.
  • Beheersing van Engelse taal is een pre.

Wat kan je van ons verwachten:

  • Een plek in een team van bevlogen specialisten, die ook nog leuk zijn om mee te praten over andere dingen dan programmatic advertising
  • Een goed arbeidsvoorwaardenpakket, met o.a. een laptop, gunstige pensioenregeling en 25 vakantiedagen.
  • Een uitdagende functie met volop ruimte voor eigen ideeën en initiatieven binnen een groeiende en jonge organisatie. Mogelijkheid om mee te groeien binnen het bedrijf.
  • Inspirerende werkomgeving met start-up klimaat.
  • Informele werksfeer inclusief lunches en borrels.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct door jouw C.V. en motivatie te sturen naar lauranne@freshtoast.nl.